Friday, May 21, 2010

I Have To And I Must Write This



I m dedicating this entry especially to Sri

and to  all my dear friends and pen-pals out there

should there be any outstanding letters you re supposed to write to me 

I m going to leave you with this ...




Harap terasa !

:-|


p/s: Sri sudah-sudah la tu bergolek atas lantai ... I am sure you are now rolling on the floor laughing .... sebab aku pun sambil dok jait tu pun dok bergolek gelak juga ... hahahahahaha !


Its not finished yet .. but I just cannot help it

hehe

11 comments:

MyBotanG said...

hahahahaha chomelll sesangat :D very creative indeed..

TiniHani said...

muahahhaha... lawak okeh kalau setiap hari sambil peluk bantal sambil baca pantung.. kena wat surat chenta lak kat hubby hikss

Ayu said...

Kah..kah..kah...aku bangun subuh terus bukak baca blog...This is indeed your most exclusive & premium item. Hanya aku sorang je kot berhak atas kusyen ni...

eycha said...

nak 1 bantal cam ni...so cute...teringat zaman sekolah2 dulu kalau hantar kad raya mesti ada pantun nih....heheh

Anasfadilah said...

wahh siap ada pantun la!

nisa abas said...

skernyer tgkk...kreatip tul.....teringin nk wat la...hehehe

Mila@Rimbun said...

creativenyerrrrr.. ni buku budak darjah berapa niii kekeke

Hadie said...

hahaha original

Azaidris said...

I love it!!!!

a.n.i.Q.u.e said...

Thank You all for such lovely comments !

its crazy sometimes when ideas just hit you without due notice and when it does you just have to do it .. the only thing is that i do know for a fact that my skill is still very basic and my journey has just begun .. I have a long way to go ...


thank you for all your support n encouragement ... they mean a lot to me

-|-

terharu

Anis said...

Sungguh creative kakak saya. Tolong buat satu bantai utk Kevin ! hahaha ;)