Friday, September 10, 2010

Salam Aidil Fitri



Maaf Zahir Batin


With Love
From
CraftyAnique


12 comments:

Mila@Rimbun said...

Wahhh akhirnya.... nampak jua rupa paras tuan punya blog..

Salam Aidil Fitri jua.. maaf andai ada silap salah komen kat sini or kat mana2 jua ok..

Zura said...

Selamat Hari Raya Kak Ann! Wah..now I see you! So sweet! And of course berseri dengan baju raya Amy Butler hehe...Wishing you happiness, always :)

Princess Closet said...

Selamat Hari Raya ANN! Kalau di KL jemput ke rumah

Sheila said...

Selamat hari raya juga daripada Sheila dan keluarga.... akhirnya tuan punya blog menampakkan diri... so sweet.. wish you all the best...

Mama Nuriel said...

selamat ari raya......huhuhuhu...tahu dah banyak hari raya....tapi baru sekarang lekat lama sikit kat umah...ghegheghe

Azaidris said...

Selamat Hari Raya k.ann!!!
Pergghh..Amy butler tuh.

DiahRothman said...

Ann, Selamat Hari Raya, maaf zahir batin.....
Manis nya berbaju kurung... kena abadikan posting ni... entah bila nak lihat Ann begini lagi.... sopan dan ayu.... Ikhlas ni.... :D

IMAN said...

salam aidilfitri anique!

Yati said...

Kak Ann,
selamat hari raya, maap zahir batin. Maap kalau ada komen dari Yati yang tersalah bahasa... Tu kak ann ye.. ^_^

a.n.i.Q.u.e said...

Salam semua,

Ya inilah rupa saya yg saya rasa habih elok ... sebab selalunya tak elok hahaha...

thank you for all the wishes and the sweet comments. Saya sangat menghargainya .... sangat teruja bila mendapat komen ..

Terima Kasih sekali lagi

Kak Diah ... hehehe .. setahun sekali ayu ...

:-P

Ayu said...

opppsss...sori terlamba bg komen..sibuk teramat tak dan nak surfing pun. Posing...baju...mmg dh suuuwweeettt... tp hang terlupa 1 laaa....mana tudung manik???..kah..kah..kah

a.n.i.Q.u.e said...

Ayu,

tudung manik ... tal mau ahh pakai manik mcm tudung you ...

hahahahahahaha