Monday, September 6, 2010

Alasan Buat Alas Meja




Its actually not finished yet ...
but I just cant wait to show you

I m making it reversible !



and as for the Giveaway ...

tunggguuuuuuuuuuu

;-)



9 comments:

Mila@Rimbun said...

cun nyer alas meja raya.. jgn ada yg terslah ambik cupcake tuh udah ler hihih

MyBotanG said...

COMEL!!! loving the yummy cuppies..

MamaDaniel said...

bestnya.. alas meja baru lagi... :)

ala.. bila nak announce nih...
jgn la time raya.. kat kampung line broadband sgt halus... hehe...

selamat hari raya kak Ann...
ampun maaf dipinta jua...

a.niza said...

one of kind...! Awesome!

a.n.i.Q.u.e said...

Mila: ohhh itu jangan bimbang kalau ada yg sambar cupcake tu kita tau punya ... sebab nanti terlekat butang kat halkum...

Sue: Hello Sue ! Thanks for dropping bye and thank you for the compliment

MamaDaniel: haha bukan apa rasa puas hati dapat buat alas meja design yg memang kita sendiri suka .. kalau jumpa yg depa jual pun mau dua tiga ratuih tuuu ... hahaha

Bab Giveaway sabar sat .. ada tu ada dah .. nak kena amik gambar dulu

Kak Niza: Coming from you means a lot !!! Thanks


Selamat Hari Raya To ALL OF YOU

Maaf Zahir Batin

Azaidris said...

Suke..suke...
Haah...jgn le buat dulu giveaway ni.
takut ter miss plak nnti sbb kita semua pun nak gi 'away' for raya dah ni..

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin!

rosh said...

hmm...yummy... comey.... i like.

HAPPY EID MUBARAK!

Mama Nuriel said...

chomey2.....cutenye cupcake...:)...jangan ada bebudak yang nak makan nanti dah la ya..:)

MAK TEH said...

cutenye alas meja,kat mana ya boleh mak teh dapatkan fabric yg cun gini.