Monday, July 12, 2010

Intro Song To My Finished Cushion Cover








Agak-agak P Ramlee Cyndi Lauper suka tak kusyen nih ..??



:-P




10 comments:

rosh said...

I've been waiting to see d finished cushion cover. Cun bangat le Ann. I'll show mine when I'm ready. segan giler le sbb mine is err.. ntah apa2.

Mama Nuriel said...

chantek.....sure p. ramlee suka.....

Ayu said...

this is very pretty tapi...bila la hang nak try buat benda lain pulak weehhh....kata nak try buat beg..?? Jgn kata aku tak mau ajag.. aku dh bwk template, interfacing semua dh siap... lepaih tu nak ajak pi pdg besag laa.. chuping laaa...ntah bila nak belajag

Mila@Rimbun said...

errrr.. tetiba rasa semangat nak wat kusyen cover secantik ann (ops correctionse cantik kusyen cover ann...) tp apakan daya... kena start jahit baju rayaaaaaa isk isk

mis said...

waa.. canntikla quilted cushion nih!
*bila la gamaknye dpt wat 1, xabis lg menuntut ilmu neh.. (ajar bleh?) ^_^

Maya said...

takyah risaukan p ramlee lah.. saya suka!!!!

Anonymous said...

wow...nice quilting.....I spent so much money on quilting classes...so talentedla Ann...am so so proud of you....so, bila pulak nak venture into bag making....buat satu aja terus stop ka..

Kak Dida

a.n.i.Q.u.e said...

Kak Didaaaaaaaaaaaaaa !!!! Ohh terharunya Guru Besar mai melawat blog ...

I owe all this to you (and Ayu of course) ... I would have not be able to do what I can do now if not for of you .. you ve taught me a lot.. and thank you Kak Dida ...for everything .. I m not an easy student ..and to put up with my antics .. I must salute you ..

ohhh... terharu (sambil pegang award air mata berderai-derai)pegang mikrofon sama tak mau lepas ....

hehehe ..

joke aside I meant what i said (not the air mata part la )

a.n.i.Q.u.e said...

Alamak repon kat Kak Dida terus lupa nak respon kat orang lain .. maaf lah ya semua .. bila sifu masuk mai kena kasi lintas hurmat kat beliau dulu..

rosh: I know u can do it Rosh ...!! If i can you can too ... cewahhh. Nak segan hapanya wehh ... buat saja .. kita beginner .. salah lintang pukang pun org tak gelak

MamaNuriel: Tu lah susah hati sebut nama dia .. sebah dah arwah kan .. so tukar Cyndi Lauper lah pulak

Ayu: ecececececeyyyyy ... salahkan aku pulak pasal Chuping . Hang la,nak pi nak tengok pokok serai katanya ...


Mila: Hmm setuju baju raya lebih penting dari kusyen .. jenuh anak suami kan kalau pagi raya sua kusyen kat depa ....

*mis*: eshhh saya ni budak (?) baru belajar ... masih sorong kain tarik kain ... :-D

Maya: saya dah tak risau pasal P Ramlee .. saya ingat Cyndi pun suka juga rasanya .. hahaha. Thanks Maya for dropping by .. its always a pleasure to see you here

Anonymous said...

So sweet. Love it!