Monday, April 5, 2010

Pernah Tak Ada Perasaan Begini ......



Perasaan mahu memotong baju kurung kamu 

yang jenis cotton

apa lagi kain itu polka dot yang wajib ada 

dalam almari penjahit-penjahit seantario dunia


tapi yang lebih pahit dan memilukan sebenarnya

adalah kerana

.
.
.
.
.

baju tu dah tak muat


Salahkan hobi baru yang buatkan baju aku semua makin kecik



ps: harap Mak tak perasan baju yg dia beli nanti jadi penutup oven


dan saya juga nak bagi tahu di sini saya guna pembaris kat belakang dalam gambar tu untuk ukur kain ... saya belum beli pengukur tape yg sebetulnya






2 comments:

DiahRothman said...

Ann, terlalu biasa and typical of all crafters and quilters.... we put it as 'recycle' konon.. jahanam baju2 lama yang bercotton... he he!

a.n.i.Q.u.e said...

hahaha ya lah kan apalagi kalau baju yang dipakai tu dah mcm sarung nangka jadinya ....

:-D