Sunday, June 12, 2011

My First BBS



BAJU BUAT SENDIRI


depan

belakang

bila dipakai


i recently discovered that i m into dress "kembang" !

which mostly are sleeveless

which i wear them with another long sleeve shirt

which i think is so me

a bit of bohemian like
.
.
.

and so i decided i might as well make one myself !


amaran:

jangan besarkan dan tengok dekat

seram nampak benang berserabut ....

tak siap habis lagi pun ...


:-p




7 comments:

Anonymous said...

Cute .... Kan dah kata sure boleh buat punya! Senang gila ! hahahaha

SewLove said...

wah cantik..nurul pun gian nak jahit baju..hehe blouse ke dulu ^ ^ nak kene berguru dgn mr.google dulu ni

Fieda said...

...ann, kenakan dengan inner cukup...tak yah pakai baju lain kat atas....atau pakai dengan cardigan je....it will be nicer...(rasanyalah..)

Mila@Rimbun said...

wahh melaram ngan baju ler k.N...kat depan tuh applique ker

azima said...

pakai ngan inner kat dalam lagi sesuai rasanya :)

DiahRothman said...

Ann, leh la tempah nanti. KakDee suka juga pakai baju besar dan gelebeh cam tu.... Selesa!

Yoon said...

amboi2 kak Ann dah jahit baju sendiri sekarang... hmmm teringat wardrobe kak Ann...hehehe