Friday, May 25, 2012

CraftyAnique In Da House

Assalamualaikum WRB

Hadirin dan Hadirat Yang Di hormati sekalian,


Berakit-rakit ke tepian
Saya masih belum lupa cara jahitan





Buah cempedak di luar pagar
Buah durian di dalam pagar
Kalau selama ini anda tak sabar
Saya juga tidak sabar.





 Kalau ada sumur di ladang
Alhamdulillah umur saya masih panjang






Gendang gendut tali kecapi
kalau meluat jangan sampai benci







Sorong papan tarik papan
Saya dah jahit sampai lapan





tuai padi antara masak
saya memang tak pandai masak







(haishhh cannot stop lah pula berpantun nih)


(ok last last)



Lagikan Hantu Kak Limah Balik Rumah
Apa lagi saya yang bukan hantu 



Sekian.
Wassalam








9 comments:

MamaDaniel said...

hahaha..

jom makan buah betik
welcome back!

Mila@Rimbun said...

anak itik tok wan
rindu ngan nak gelak baca posting kak ann

anak itik to wi
selalu2lah posting kat blog lagi yerrr

Zura said...

Great to see you back kak ann!

Sungguh indah pantun di peri
Silalah jahit banyak2 lagi

:D

Zara said...

Hey there! Glad to see you back! Am looking forward to more posts soon :) Are those laptop sleeves? They're pretty!

Suzie said...

Wah best ni ...suka tengok yang ada banner kecik2 tu ...

DiahRothman said...

KDee datang bertanya khabar
Wah semangat berkobar-kobar!!!

Puteri Nurhayati said...

Ali suka bancuh kopi pahit
Tekun Kak Ann jahit backpack
Bestnya tengok barang dijahit
Kak Ann, great to have u back!
^_^

Rosh said...

Ann,

lama sugguh tak dengaq berita,
sekali mai dia balun lapan,
mai la selalu bawak cerita,
baru la cerah stok kain yg disimpan....

Wekam bek! i like!

kak yon said...

munim kopi pagi pagi..lepas ni nak xplor blog awak lagi..